ارتباط هوش مصنوعی و سئو
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


سئو تارنما گروه‌ای از تسک ها و وظایف متعدد میباشد. ماهیت بسیاری از این وظایف هم عمل با وسعت متعددی از داده‌هاست. عمل با داده، به خصوص وسعت بالای داده که نیاز به اعتنا بالا دارد و همینطور احتمال اشتباه در آن زیاد است، سبب ساز گردیده تا متخصصان seo به به کارگیری از هوش مصنوعی یا این که ماشین لرنینگ در بهینه سازی روی آورند. اما پرسش اصلی این جاست که آیا به کار گیری از هوش مصنوعی در سئو به اندازه کافی به صرفه میباشد تا از آن استفاده نمود، یا این که فقط یک ترند و اکران تبلیغاتی می باشد؟ آیا در بعدی هوش تصنعی و مصنوعی وظیفه بهینه سازی سایت را بر عهده خواهد گرفت یا این که همچنان نیاز به متخصصان سئو خواهیم داشت؟
درین نوشته‌ی‌علمی میخواهیم به به کار گیری از هوش تصنعی در سئو بپردازیم.
آنچه در‌این نوشته خوا هیم داشت

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس


هوش تصنعی چیست؟
اثر هوش تصنعی بر بهینه سازی
موارد به کارگیری هوش تصنعی در سئو
پژوهش کلمات کلیدی
بسط استراتژی محتوایی سئو
سئو محتوا
ساخت و ساز محتوای seo
مراقبت داده ها تجارت
در غایت، آیا هوش مصنوعی مکان متخصصان بهینه سازی را خواهد گرفت؟
مولف
نگین سعیدی
هوش مصنوعی چیست؟
هوش تصنعی دسته‌ای از تعدادی فناوری متعدد مانند یادگیری ماشین (Machine learning)، بصیرت کامپیوتر (computer vision)، پردازش گویش طبیعی (NLP)، یادگیری عمیق (Deep learning) و غیره را در بر می‌گیرد.
تفاوت در بین سیستمی که توسط بشر مندرج و سیستمی که بوسیله هوش تصنعی بسط داده گردیده، در این میباشد که قابل انعطاف افزاری که با هوش مصنوعی فعالیت دارد، قادر است در زمان زمان با استیناف اطلاعات و یادگیری، کارایی خویش را بهبود دهد. در حالیکه در قابل انعطاف افزارهای ساده این افزایش عملکرد به وسیله انسان اعمال می گردد.
در سود هوش تصنعی با خود کار سازی امور و کاهش فرآیندهای دستی، باعث ارتقاء سرعت ایفا کار و فایده وری می شود.
پژوهش ها، نشان می دهد که ساخت‌و‌ساز ناخالص داخلی جهانی در سال ۲۰۳۰ به امداد هوش تصنعی و مصنوعی می تواند تا ۱۴ درصد افزایش پیدا نماید. همین دستور هوش تصنعی را به مطرح ترین مجال تجاری تبدیل نموده است. شرکت های و ارگانهای متعدد نیز در تلاشند تا برای حفظ بیزنس خویش و کسب به توفیق های بیشتر نسبت به رقبا، از هوش تصنعی و مصنوعی به کارگیری نمایند.
درصورتی که عشق و علاقه‌مندید بیشتر با هوش تصنعی و مصنوعی آشنا گردید سفارش می‌کنم این نوشته‌علمی را بازرسی بفرمایید: “هوش مصنوعی چیست و چه کاربردی دارااست؟“
اثر هوش مصنوعی بر seo
هنگامی که یوزرها عبارتی را کاوش می نمایند، موتورهای کاوش با توکل بر هوش تصنعی و ماشین لرنینگ نتایج را به یوزرها اکران می‌دهند. در واقع این هوش تصنعی است که تعیین می نماید صفحه های شما در چه جایگاهی اکران داده گردد و چه کسانی آن را ببینند. به طبع درباره به روزرسانی الگوریتم های گوگل که هر چندین ماه یکبار رخداد می افتد، شنیده اید. کلیه این الگوریتم ها در هوش مصنوعی موتورهای کاوش وجود دارا‌هستند.
ضمن این متخصصان بهینه سازی نیز می‌توانند به یاری هوش تصنعی و مصنوعی، شغل های متعددی را در طی کمتر انجام دهند، پروسه seo را وا رفته خیس جاری ساختن دهند و الگوهای مو جود در اطلاعات را بسیار سریع خیس از بشر، تجزیه و تحقیق نمایند.
بیشتر بخوانید: “چهار کاربرد یادگیری ماشین در بازاریابی دیجیتال که باید بدانید“
مورد ها استعمال هوش تصنعی در بهینه سازی
تحقیق کلمه ها کلیدی
تحقیق لغات کلیدی، یکی مهم‌ترین وظایف دارای تخصص seo هست که از آلرژی بسیار بالایی برخوردار است. مطالعه لغت ها کیدی فرآیندی فرصت گیر می باشد و ممکن میباشد روز ها یا این که هفته ها فرصت ببرد. البته به امداد ابزارهای رسیدگی عبارات کلیدی که بر طبق هوش تصنعی و مصنوعی میباشند، می اقتدار این پروسه را بی آلایش خیس و سریع خیس انجام داد. ابزارهای پژوهش کلمه ها کلیدی این قابلیت را دارند که پژوهش ها را به طور فردی سازی گردیده برای شما ارائه دهند. در واقع این ابزارها با پژوهش تارنما شما، تعیین می نمایند که رنج یک واژه و کلمه کلیدی خاص برای وبسایت شما چقدر میباشد. چرا‌که سختی کلمات کلیدی در هر اینترنت سایتی متعدد هست. ممکن است یک کلمه کلیدی خاص برای رقیبتان واژه سختی محسوب خواهد شد ولی شما بتوانید به راحتی در آن واژه کلیدی مرتبه خیر را به دست آورید.
توسعه و گسترش استراتژی محتوایی seo
هوش تصنعی به شما کمک می نماید استراتژی بهینه سازی را بچینید. امروزه ابزارهای هوش تصنعی وجود دارا‌هستند که می‌توانند موضوعاتی را که خوب است در آن ها ایجاد محتوا نمائید را به شما توصیه دهند. همینطور کیورد گپ (Keyword Gap) یا این که رخنه‌ موضوعی را که در محتوای سایتتان وجود داراست به شما یاداوری کرده و با مطالعه کلمه ها کاوش گردیده بوسیله یوزرها که به حوزه شما مرتبط میباشد، موضوعات محتوای نو را ارائه می دهد. متخصصان seo با بازرسی همه این موضوعات می‌توانند یک نرم افزار محتوایی ظریف و بهتر را تهیه نمایند که می تواند به پرورش وبسایت در برگه حاصل موتورهای کاوش یاری دهد.
سئو محتوا
به یاری هوش مصنوعی خلال این که می توان برنامه محتوایی را تهیه کرد، میتوان از آن برای seo محتوا نیز استفاده نمود. بدین مضمون‌ که هوش مصنوعی تک به تک محتوای تارنما را تحقیق می نمایند و لیست جامعی از پیشنهادها برای بهبود بهینه سازی محتوا به شما ارائه میدهند. از جمله قادر است به شما بگوید که عالی می‌باشد به چه موضوعات دیگری بپردازید و بهتر میباشد لینک ها را در کجا قرار دهید.
یجاد محتوای seo
در بعضا مورد ها، هوش مصنوعی می‌تواند محتوایی ساخت نماید که سبب کسب عالی رتبه در صفحه نتایج کاوش گردد. هوش تصنعی آنقدر در ایجاد کرد محتوا به زبان طبیعی انسان توسعه و گسترش کرده که میتواند برای دسته‌ای صدها کلمه و واژه تشکیل داد محتوا نماید. اگرچه هنوز نیاز میباشد تا محتوای تشکیل داد گردیده بوسیله هوش تصنعی توسط بشر سنجیده شود اما می تواند پروسه ساخت‌و‌ساز محتوا را تا حد خیر سرعت ببخشد.
حفظ داده ها تجارت
بیزنس شما فقط در برگه حاصل موتورهای کاوش وجود ندارد. گونه های مختلفی از موتورهای کاوش به غیر از گوگل مانند نقشه ها و جستجوی صوتی، وجود دارااست که وبسایت شما در آن نشان داده میشود. به همین استدلال لازم است که اطلاعاتتان همه جا ظریف و صحیح باشد. در غیر این شکل تجارت شما فرصت های بالقوه جذب مشتری را از دست خواهد اعطا کرد. اعتقاد و باور از صحیح بودن این داده ها در همه پلتفرم ها کاری می‌باشد که در‌حالتی که به طور دستی صورت بپذیرد، بسیار فرصت گیر خواهد بود. به همین استدلال یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در بهینه سازی و دیجیتال مارکتینگ، این هست که هر زمان نیاز به به روز رسانی داده ها باشد، به طور اتومات در کلیه پلتفرم ها این تغییرات را اعمال نماید.
بیشتر بخوانید: “سمت و سوی بعدی سئو+ پیش گویی ترندهای دوست داستنی“
در غایت، آیا هوش مصنوعی مکان متخصصان بهینه سازی را خواهد گرفت؟
ورود هوش تصنعی و مصنوعی به حوزه های متفاوت و اجرا امور به طور اتوماتیک و ماشینی، این نگرانی را برای جامعه به وجود آورده که در آجل اکثری از مشاغل از در میان خواهد رفت. اگرچه هدف ما در این نوشته‌ی‌علمی پرداختن بدین آیتم وجود ندارد، ولی بایستی بدانیم آیا تخصص بهینه سازی در آجل از دربین خواهد رفت؟
نسبتاًً کلیه متخصصان بر این نظریه رخداد لحاظ دارا‌هستند که ربات ها هیچ زمان نخواهند توانست جایگزین انسان شوند. خوشبختانه فعالیت بهینه سازی و ساخت‌و‌ساز محتوا از خطر هلاکت در آینده در جانبداری می باشند. در واقع ورود هوش تصنعی به بهینه سازی در راستای کمک به متخصصان بهینه سازی میباشد خیر جایگزین آنها. ما می‌توانیم از ابزارهای مطابق هوش مصنوعی، کلاً قسمت های بهینه سازی از جمله ایجاد کرد محتوا، پیوند سازی، مطالعه عبارات کلیدی، استیناف اطلاعات و به صورت کلی استراتژی سئو استفاده کنیم. بهره به کارگیری از هوش مصنوعی در سئو عبارت میباشد از:
استراتژی کامل تر
ایجاد کرد محتوا با کیفیت خوب
تجزیه و رسیدگی اطلاعات به طور دقیقتر
افزایش سرعت ایفا امور
در بهره بهینه سازی در آجل نیز همچنان تحت عنوان یک کدام از پردرآمدترین مشاغل عالم خواهد بود و شما میتوانید با کمپانی در عصر یادگرفتن سئو تخصصی، آن را خاطر بگیرید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: